ПІСНЯ ПРО РІДНУ ХАТУ


 LmAioPAvylg

 Найголовнішим,  найдорожчим  шляхом у житті   кожної людини – є дорога до рідної оселі,   до родинного світу,  до першоджерел.

.

.

Садок, щебет птахів, стежки весняні,        Лани, верболози, краплини роси –
Хатина-світлиця, хліб-сіль на столі,           Мій світопочаток у сяйвах  весни,
Де тато клопоче, а мама пряде,                   Бачу вранішні тіні листви на стіні
Ось тут народилось дитинство моє.            І…: «Синку, поспи», каже мама мені.

У хаті уперше збагнувся весь світ:             Дивлюсь я на небо, на обрії мли,
І сонечка промінь, і квіточки цвіт,              У мріях здіймаюсь і лину туди,
По теплій долівці непевно пішов…              Де густо зійшлися садки в долину,
Я долю свою у хатині знайшов.                   Побачити неньку-хатину мою.

Так часто буває в людей на віку:                 Ставок за городом, трави килими,
І ось вже у далі, у вирій лечу,                      Вербою спадають на мене думки:
Від тата почув я напутні слова,                   Про перше кохання, про зоряні сни,
У мами з очей все сказала сльоза.               І мамине тихе: «Сину, єси».

І де б не бував я, в якім би краю,                 Садок, щебет птахів, стежки весняні,
На крилах орлиних назад знов лечу!          Хатина-світлиця, хліб-сіль на столі,
А в хату влітаю… немов пташеня,               Де тато клопоче, а мама пряде,
Я крила складаю, я  знову – дитя.              Там житиме вічно дитинство моє!

.                 Цей вірш писано моєю душею, моїм єством,   природою.
.                         Той, хто робив перші кроки по хатній долівці,
.                            хто пурхав першими весняними стежками
.                                   ще серед бездоріжжя, був весь час
.                                    віч-на-віч з природою – той мене
.                                                    зрозуміє вповні.
.
.                                    Будьмо. Пам’ятаймо. Шануймося.
.
.                                             Пилипенко Володимир
.                                                   Січень  2003 рік.

Опубліковано у Творчі натхнення. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

